Biorezonans Tedavisi

Image

Biorezonans tedavisi vücudun doğal yapısı ile uyumlu, yan etki oluşturmayan, ağrısız, acısız bir terapi şeklidir. Bebeklere bile uygulanabilir.

40 yıl önce Almanyada başlayıp dünyaya yayılan bu tedavi hastalıklara neden olan etkenleri saptayıp ortadan kaldırarak kalıcı tedavi şansı yaratmaktadır. Bu nedenle Türkiyede 10 yıldır tercih sebebi olmayı başarmıştır.

Biorezonans ve holistik tıp üzerine yapılan kongre her yıl Fulda şehrinde yapılmakta ve dünyanın her yerinde katılım gösteren doktorlar bilgi ve deneyimlerini paylaşmaktadırlar. Türk doktorların sunumları bu  kongrede ilgi çekmeyi başarmaktadır.

Tıbbi tedaviler ilaçlar aracılığı ile şikayetleri ortadan kaldırma yolunu kullanırken ilacın sürekli kullanımına muhtaç hastalar oluşmuştur. Hastalıklar kronik hal alıp hastalar ilaca bağımlı duruma gelmiştir.

Hastalığına çare arayan ama sürekli ilaç kullanmak zorunda kalan hasta gruplarının tek isteği iyileşmek ve ilacını bırakıp sağlıklı yaşayabilmektir. Biorezonans bu ihtiyaca cevap verebilmek amacı ile kullanılmakta ve 400 adet hastalık için oluşturulmuş tedavi protokolleri ile hizmet vermeye devam etmektedir.

Hastaların sağlığını bozan etkenlerin vücuttan uzaklaştırılmasına aracı olarak vücudun sağlıklı düzene dönmesine yardımcı olur. Vücudun zaten sahip olduğu kendi kendini iyileştirme yeteneğine ortam sağlayarak sağlığına kavuşmasına destek olabilmektedir. Yan etkisiz, ilaçsız ve vücutla uyumlu yöntemle vücut kendi kendini iyleştirme şansını yakalar.