Biorezonansla Migren Tedavisi

Biorezonans ile Migren Tedavisi FiyatlarıRandevu Talep Edin

Migren, soğuk bir terleme ile birlikte gelip, bulantı, kusma, fonofobi, fotofobi ve şiddetli zonklayıcı baş ağrısı atakları ile karakterize başın ve yüzün yarısını kaplayan özel bir baş ağrısıdır. Bazen baş ağrısına göz, dudak, ense ve sırt ağrıları eşlik eder. Zonklayıcıdır, giderek şiddetlenir, genişler, kafa yarısını veya tamamını etkiler.

Bazen dayanılmayacak kadar şiddetli olabilen migren ağrıları saatlerce, hatta günlerce devam edebilir. Başın yarısında zonklamalar, bulantı ve bazen kusma görülür. Gözün önünde siyah benekler, bulanık lekeler uçuşur.

Bazı kimseler konuşmakta zorluk çekerler, ses ve ışığa hassasiyet gösterirler, dudak ve dişlerinde ağrı, hassasiyet ve uyuşma oluşur.

Dünya Sağlık Örgütü (WHO), insanların normal aktivitelerini tamamen engelleyen veya kısıtlayan bu durumu özürlülük olarak tanımlamıştır.

Boyun atlas ve C2 omurga eksen kaymalarının yarattığı migren hastalığında ise beyni besleyen vertebralis damarlar ve yüz bölgesindeki sinirlere baskı oluştuğundan, bu bölgede gerilim arttığından, şiddetli baş ağrısı, yüz sinirlerinde hassasiyet, ense ve boyun ağrısı, boyun tutulması ve mide bulantısı oluşmaktadır.

Stres, hormonal değişiklikler:  , bazı yiyecek ve içecekler,   uykusuzluk, iklim değişiklikleri, kokular migreni tetikleyebilir.

Migrenin Biorezonans ile Tedavisi:

İlaç kullanmadan ve yan etki yaşamadan bir tedavi sunan biorezonans terapilerinin migren hastalarındaki etkileri çok olumludur. Biorezonans tedavisi öncesi uygulanan rutin kan testi ile hastanın migrenini tetikleyen maddeler saptanır. Hastanın elektromanyetik yüklenmesi, hücrelerin iletişimi engelleyen bozucu frekenslar uygun programlarla terapi uygulanarak hasta rahatlatılır. Hastanın şikayetine neden olan bozuk frekanslar düzeltilirken aynı zamanda sağlıklı frekanslar güçlendirilir.

Hastanın vücuduna ait titreşimler elektrotlar ile biorezonans cihazına aktarılır. Özel bir ayırıcı ile titreşimler düzenlenip olması gereken forma çevrilip tekrar vücuda verilir. Bozulmuş frekanslar düzenlendikçe hastanın şikayetleri azalarak terapi sağlanır.