Alerji ve Biorezonans

Alerjik hastalıkların tedavisinde öncelikle alerjik etkenlerin belirlenmesi gerekir. Bunun belirlenmesinde kullanılan farklı testler bulunmaktadır. Biorezonans bu aşamada 6400 adet alerjik etkiye neden olan maddeyi ilk seferde, güvenli ve hızlı bir şekilde, ekonomik olarak test yapabilme olanağı sunar.

Biorezonans yönteminde kişinin alerjisi olan her madde üzerinde test yapılabilmekte, ardından uygulanan terapi sayesinde iyileşme sağlanmaktadır. Biorezonans alerji hastalıklarında sağladığı olumlu çözümlerle, kalıcı şekilde iyileşme sağlamaktadır.

Biorezonans Alerji Tedavisi Uygulanması

Testle alerjiye neden olan maddeler belirlendikten sonra, hastanın kaç tane maddeye alerjisi bulunduğuna ve bunların önceliğine göre tedavi uygulanır. 1 saat süren tedavide uygulanan seanslar haftada 1 defa yapılır. Öncelikle kişide belirlenen ana alerjik maddelerin tedavisine başlanır.

Biorezonans terapisi sırasında vücutta alerjen maddelerin patolojik frekansı sıfırlanmakta, vücuda güçlendirilen normal frekanslar verilmektedir. Hastadaki iyileşme yapılan ara testler sayesinde kolayca belirlenir. Tedavinin ardından vücut alerji yapıcı maddeleri normal frekans aralığında algıladığından, alerjik reaksiyon olmaz. Süte karşı alerjisi olan bir kişi öncelikle bir süre perhize sokulur. Bu sürede biorezonans terapisi yapılır. Yapıla testle süt alerjisi geçerse, tekrar sütü tüketmeye başlayabilir. Bundan sonra alerjik maddeyi tükettiğinde, alerjik etki ortaya çıkmaz. Tedaviden önce süt yabancı madde olarak algılanmakta, tedaviden sonra bu kişilerde sütü normal olarak algılamaktadır. Biorezonans alerji tedavisi yan etkisi bulunmayan, ilaç kullanılmayan, oldukça etkili bir terapi yöntemidir. Hastalarda hemen etkisini gösterir.